כמו בכל טכנולוגיה חדשה כולם מתלהבים עד שמשהו משתבש. במקרה של המכונית האוטונומית מדובר בחיי אדם וכך קרה בסוף יוני האחרון כאשר מכונית אוטונומית מתוצרת טסלה היתה מעורבת בתאונה בפלורידה, ארה"ב ונהגה נהרג.
זמן קצר לאחר התאונה החלו להופיע בתקשורת ידיעות על סיום היחסים בין טסלה לבין מובילאיי אשר מערכת ה- Autopilot שלה היתה מבוססת על שבב מתוצרת מובילאיי. בהמשך נפוצו ידיעות בהן האשימו שתי החברות זו את זו בסיבה לניתוק היחסים ומובילאיי הבהירה כי סיימה את יחסיה עם טסלה לאור תחושותיה כי האחרונה מותחת את הגבולות האפשרים במערכת הנהיגה החצי אוטונומית שלה וכתוצאה מאי הסכמתה לתקני הבטיחות של טסלה.
לאחר פירוק היחסים בין חב' מובילאיי לטסלה פורסמו ידיעות לפיהן טסלה תפתח בעצמה את השבב המרכזי עליו תבוסס מערכת הנהיגה האוטונומית שלה. שמועות אלו היו מבוססות על העובדה כי טסלה שכרה את שירותיו של ג'ים קלר, מומחה מיקרו-מעבדים ידוע כסגן נשיא להנדסת חומרה של מערכת ה- Autopilot שלה וביחד עימו עוד שישה מתכנני שבבים. אך אמש פורסמה באתר בשם Electrek ידיעה לפיה טסלה עובדת כיום עם חברת Nvidia על מערכת חדשה המבוססת על שבבים מתוצרת Nvidia ונקראת TeslaVision. לפי האתר הפתרון של טסלה יתבסס על פלטפורמת העיבוד המקבילי , CUDA מתוצרתNvidia .
מערכת זו יודעת לעבד מידע גולמי המגיע מחיישני המצלמה של המערכת ולעבד אותו בעזרת מעבד התמונה של ה-GPU. המעבד החדש ישולב ביחד עם עיבוד רשת ניורונים ויעבוד במקביל למערכת הרדאר של טסלה. טסלה עצמה הקימה צבא קטן של בעלי תואר דוקטור המתמחים בעיבוד תמונה (אחד מהם הוא מדען שהיה מעורב בפיתוח מערכת Hololens של מיקרוסופט ומומחים בהדמיית תגובות אנושיות.
לדברי אתר Elektrek מדובר במערכת מתקדמת שאין כדוגמתה ומטרתה להביא את טסלה לפתרון שיאפשר נהיגה אוטונומית לחלוטין. Nvidia היא גם זו שהכריזה באוגוסט האחרון על מערכת אינטיליגנציה מלאכותית בתוך סופר מחשב ( AI Supercomputer in a box).
אמש הכריז אלון מאסק, מייסד ומנכ"ל טסלה כי ב-17 באוקטובר יחשוף מוצר חדש של טסלה. יתכן מאד כי יהיה זה הארוע בו יכריז על מערכת ה- Tesla Vision החדשה המבוססת על מעבדי Nvidia .