אינטרברנד - חברת ייעוץ מניו יורק, מעריכה את שווי המותג אפל ב-98.3 מיליארד דולר, דבר שהופך אותה למותג הגלובלי הטוב ביותר. אפל לקחה את התואר מקוקה קולה שהחזיקה בו 13 שנה ברציפות מאז הוחל בפרסום הדוח השנתי. בשנה שעברה היתה אפל במקום השני לאחר שהכפילה את ערך המותג לעומת 2011. ב-2013 אפל הוסיפה לערך המותג עוד 28% ושוב זכתה בתואר החברה שרשמה את זינוק השווי הגדול ביותר.
אינטרברנד מצטטת מספר גורמים להצלחת אפל לרבות נוכחות גדולה בנקודות המכירה, מכירות עצומות של מכשירי IOS, ואת התפיסה העתידית של מיחשוב לביש.
גוגל, שהייתה במקום הרביעי ברשימה בשנה שעברה, קפצה למקום השני עם עלייה מרשימה של 34% בערך המותג לכדי 93,291 מליון דולרים.
זאת ועוד, חמישה מתוך עשרת המותגים המובילים מגיעים מעולם הטכנולוגיה, מה שמעיד על החשיבות ההולכת וגוברת של התעשייה בחיי היום היום. מיקרוסופט שמרה על מקומה החמישי עם עלייה של 3% ל-59,546 מיליון דולרים, סמסונג עלתה למקום השמיני עם עלייה נאה של 20% לערך של 39,610 מיליון דולרים ואינטל, שהפסידה 5% מערכה וירדה לערך מותג של 37,257 מיליוני דולרים, החליפה אותה במקום התשיעי.