Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320

TI הכריזה על SoCs ייעודיים לראיה מלאכותית למכוניות * תתחרה במובילאיי

גרסת הדפסה

ti_logo


אמנם לא מדובר עדיין במכונית אוטונומית לחלוטין אך בהחלט בצעד בדרך לכך.  מערכת הסיוע המתקדמת לנהג (ADAS) נעה למרכז הבמה בזכות הבטיחות והאוטומציה - שתי תכונות חשובות לעתיד ענף הרכב.

ב-16 לאוקטובר הציגה טקסס אינסטרומנטס בכנס בטוקיו את משפחת ה- SoCs שתוכננה למערכות עיבוד ראיה ברכב. המשפחה החדשה של ADAS SoCs, מבית טקסס אינסטרומטנס מבוססת על ארכיטקטורת המערכות ההטרוגניות והיא מתוכננת להריץ מערכות עיבוד תמונה הדורשות ביצועים גבוהים וצריכת אנרגיה נמוכה כפי שדורשים יצרני הרכב וספקי הרכיבים למכוניות מהשורה הראשונה.

TI מצטרפת לחברות מובילות בתחום עיבוד הראיה ובהן קוגניטיב, מובילאיי הישראלית, פריסקייל (המפיצה את ה-IP של קוגניוויו), וכן ST מיקרואלקטרוניקס העובדת ביחד עם מובילאיי על שני דורות של מעבדי ראיה. TI מקוהו לבדל את המשפחה החדשה שלה, המכונה TDA2x באמצעות הפיכתה לפלטופורמה סקלבילית וגמישה.

המערכת תוכננה לאפשר עיבוד למגוון רחב של יישומי ADAS - החל ממצלמות חזית סטריאוסקופיות ועד למצלמות צד, ראיה היקפית והיתוך חיישנים. הארכיטקטורה המשותפת של כל ה- ADAS SoCs, אמורה להקל על התכנון למגוון סוגי רכבים החל ממכוניות פשוטות וזולות ועד למכוניות יוקרה, טוען ברוק ויליאמס, מנהל תחום ה-ADAS בטקסס אינסטרומנטס.

אבני הבניין של TDA2x  כוללות: שני מעבדי DSP מדגם C66x, עד ארבעה מאיצי וידאו, שני מעבדי ARM  מסוג קורטקס A15, שתי ליבות M4 של ARM, זכרון פנימי, קלט של עד שש מצלמות ופלט למגוון רחב של צגים.





עוד בתחום שבבים

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

כתבות נוספות בתחום

שבבים
כתבה ריקה 1
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד
שבבים
כתבה ריקה 2
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד



TI הכריזה על SoCs ייעודיים לראיה מלאכותית למכוניות * תתחרה במובילאיי

אמנם לא מדובר עדיין במכונית אוטונומית לחלוטין אך בהחלט בצעד בדרך לכך. מערכת הסיוע המתקדמת לנהג (ADAS) נעה למרכז הבמה בזכות הבטיחות והאוטומציה - שתי תכונות חשובות לעתיד ענף הרכב.

ב-16 לאוקטובר הציגה טקסס אינסטרומנטס בכנס בטוקיו את משפחת ה- SoCs שתוכננה למערכות עיבוד ראיה ברכב. המשפחה החדשה של ADAS SoCs, מבית טקסס אינסטרומטנס מבוססת על ארכיטקטורת המערכות ההטרוגניות והיא מתוכננת להריץ מערכות עיבוד תמונה הדורשות ביצועים גבוהים וצריכת אנרגיה נמוכה כפי שדורשים יצרני הרכב וספקי הרכיבים למכוניות מהשורה הראשונה.

TI מצטרפת לחברות מובילות בתחום עיבוד הראיה ובהן קוגניטיב, מובילאיי הישראלית, פריסקייל (המפיצה את ה-IP של קוגניוויו), וכן ST מיקרואלקטרוניקס העובדת ביחד עם מובילאיי על שני דורות של מעבדי ראיה. TI מקוהו לבדל את המשפחה החדשה שלה, המכונה TDA2x באמצעות הפיכתה לפלטופורמה סקלבילית וגמישה.

המערכת תוכננה לאפשר עיבוד למגוון רחב של יישומי ADAS - החל ממצלמות חזית סטריאוסקופיות ועד למצלמות צד, ראיה היקפית והיתוך חיישנים. הארכיטקטורה המשותפת של כל ה- ADAS SoCs, אמורה להקל על התכנון למגוון סוגי רכבים החל ממכוניות פשוטות וזולות ועד למכוניות יוקרה, טוען ברוק ויליאמס, מנהל תחום ה-ADAS בטקסס אינסטרומנטס.

אבני הבניין של TDA2x כוללות: שני מעבדי DSP מדגם C66x, עד ארבעה מאיצי וידאו, שני מעבדי ARM מסוג קורטקס A15, שתי ליבות M4 של ARM, זכרון פנימי, קלט של עד שש מצלמות ופלט למגוון רחב של צגים.