Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320

מיקרוצ'יפ הציגה ב-CES ממשק בין רשת המכונית למערכת הבידור

גרסת הדפסה
microchip CES
 גרי וורן, מהנדס אפליקציות למערכות בידור לרכב בחברת מיקרוצ'יפ בביתן החברה בתערוכת CES 2017 בלאס וגאס. צילום: אבי בליזובסקי

יצרנית המיקרו בקרים, האותות המעורבים ,המערכות אנלוגיות ופתרונות Flash-IP הציגה בתערוכת CES את הממשק החכם לרשות בקרים OS81118 Intelligent Network Interface Controller (INIC) המיועד למערכות בידור לרכב, ועל כך שחברת דיימלר אימצה את הפתרון הזה.


דיימלר מצפה להפחית משמעותית את העלויות באמצעות מעבר לכבלים קואקסיאליים, תוך שמירה על מערכות MOST150 הקיימות שלהם ומינוף התכנונים הקיימים שלהם כדי להביא מהר את המוצר לשוק. עד כה הותקנו 200 מיליון מערכות Media Oriented Systems Transport (MOST®) במכוניות מאז שנת 2001.


גרי וורן, מהנדס אפליקציות למערכות בידור לרכב בחברת מיקרוצ'יפ אומר בראיון בביתן החברה בces כי התרומה של החברה לרישות מערכות האודיו-וידאו היא בחיבור בין מערכת הבידור לבין שאר הרכיבים ברכב (לדוגמה התאורה, פתיחת חלונות וכו'), כדי שניתן יהיה לשלוט עליהם מתוך מערכת הבידור: פיתחנו הרבה טכנולוגיות מגע ומחוות ובאמצעות מפתח חכם כך שרק הבעלים יוכל לפתוח את המכונית ולא אף אחד אחר. יש לנו הרבה פיתוחים סביב תאורת לד שהיא התאורה המקובלת היום. באשר לממשקי הרשת. המגמה היא לעבור למערכות אתרנט לרכב, ולנו יש את MOST שהוא פתרון רישות אודיו וידאו בדרגה שמתאימה למכוניות. החידוש הוא שכעת יש לנו גשר בין רשת האתרנט ורשת ה-MOST.

ג'נט וילסון, מנהלת שיווק במיקרוצ'יפ הציגה את מערכות ההתחברות לענן מהתקני IOT: "בעקבות רכישת אטמל אנו מציעים כיום ממשקים גנריים כדי שניתן יהיה לחבר מספר גדול של התקנים לענן. "


"הבעיות בהגדלה משמעותית של חיבור מערכות לענן היא הצורך בקישוריות נאותה, אבטחה חזקה, צריכת אנרגיה נמוכה, סקלביליות וגמישות ו לכן צריך פתרון גנרי שיטפל בכל ההיבטים הללו בשנים האחרונות רכשנו חברות רבות כדי לטפל בסוגיות החיבוריות והסקלביליות. אחת מהן היא כאמור אטמל שבזכותה יש לנו את כל סל הטכנולוגיות ללקוח החל ממיקרו בקרים לעיבוד, דרך הממשקים האלחוטיים והקוויים ועד לפתרונות תזמון. היו לנו את כלי הפיתוח הנדרשים אך ראינו שיש צורך בשכבת אבטחה נוספת כדי להעביר את היישומים לאינטרנט. כלי הפיתוח שלנו, עליהם זכינו בפרס מטעם CES SHOW AWARD הם גנריים מספיק כך שכל לקוח יוכל לפתוח ולסגור במהירות צמתים ברשת ולהוסיף או למחוק התקנים דרך האינטרנט.

טכנולוגיה שהלקוח צריך ששלעיבוד לדוגמה מיקרו בקרים דרך הממשקים האלחוטיים ו קלויים ועד לפתרונות תזמון אנליסטים דרך כלל כלי הפיתוח הנדרשים ואז ראינו שיד בעיה נוספת של אבטחה דל העבר היישומים לאינטרנט
כלי הפיתוח שלנו הם גנריים מספיק כך שכל לקוח יכול לפתח ובמהירות להוסיף או למחוק התקנים על האינטרנט. הרכיב של מיקרוצ'יפ מחליף את פתרון המפתחות הפרטיים."




עוד בתחום תכנון אלקט

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

כתבות נוספות בתחום

‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
סינופסיס מציגה פתרונות רכב לתכנון מערכות על שבב
הפתרונות של סינופסיס מאפשרים למתכננים להימנע משימוש בפתרונות scripting תפורים ולשפר את זמן הריצה, קיבולת ביצוע המשימות, איכות התוצאות וקלות...
קרא עוד
‫תכנון אלק' (‪(EDA‬‬
3LC, מקודד הבלוטות' של הדור הבא, זמין עבור מעבדי Tensilica HiFi של קיידנס
קיידנס הוציאה רישוי לקוד ייחוס מ- Fraunhofer IIS על מנת לאפשר זמינות של המקודד החדש מייד עם השקת תקן ה-LE Audio הראשוני. הדבר מאפשר ללקוחות ליהנות...
קרא עוד