המכירות של מכשירים אלקטרוניים לבישים צפויות להכפיל את עצמן ויותר בחמש השנים הבאות |
|
מאת אבי בליזובסקי
שני, 08 ינואר 2018 00:49
|
![]() |
![]() |
שעון הסמסונג גלקסי |
המכירות של מכשירים אלקטרוניים לבישים צפויות להכפיל את עצמן ויותר בחמש השנים הבאות כששעונים ידחקו את צמידי הכושר כפריטים הנמכרים ביותר, לפי חברת מחקרי השוק IDC שהתפרסם ערב תערוכת CES בלאס וגאס.
IDC צופה שהמכירות של לבישים יגדלו בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 18.4 אחוז בין 2017 ו-2021, ויעלו מ-113.23 מיליון השנה ל-222.3 מיליון ב-2021. החברה צופה שהמכירות של שעונים -- גם "חכמים" וגם "פשוטים" -- יגדלו מ-61.5 מיליון יחידות ל-149.5 מיליון יחידות כי יותר יצרנים -- במיוחד מותגי אופנה -- וקישוריות סלולרית מובנית יגבירו את הפופולריות שלהם.
לחצו כאן לתמונה גדולה יות
בינתיים, צמידי כושר כמו Charge של פיטביט ו-Mi Band של שיאומי -- שהיו הסוגים המובילים של מכשירים לבישים בשנים הראשונות של קטגוריית המוצרים -- צפויים להפוך למוצרי צריכה ולרשום גידול באחוזים חד ספרתיים נמוכים במספר היחידות, לדברי החברה.
רמון ט. יאמאס
"ללבישים של מחר יהיו יותר תכונות ופונקציות מרובות, מבריאות וכושר ועד לתקשורת ויעילות", אמר רמון ט. יאמאס, מנהל המחקר של קבוצת הלבישים של IDC, בהודעה לעיתונות. "למעשה, הם יגרמו ללבישים של היום להיראות מוזרים, וימריצו שדרוגים והחלפות".
לדברי יאמאס, גם חברות אלקטרוניקה יציגו מערך רחב יותר של מוצרים לבישים חכמים בשנים הבאות. פריטים כמו אוזניות ובגדים -- "הלבישים המקוריים" -- יהפכו לחכמים יותר, ויוסיפו דברים כמו ניטור בריאות וכושר.
|