מעל 340 מיליון יחידות בידור מקושרות לרכב יימכרו בין השנים 2015-2020. |
|
מאת אבי בליזובסקי
ראשון, 19 אפריל 2015 00:09
|
![]() |
![]() |
מדינות מפותחות שהמכירות אליהן היוו 60% ממכירות מערכות הבידור המקושרות לרכב ב-2014 יהוו רק 37.4% מהמכירות בשנת 2020. "גידול זה במערכות הבידור המקושרות יגיע בעיקר בשל דרישות צרכנים, כאשר ה-OEM והספקים בדרגה הראשונה מכירים בצורך לספק חוויה דיגיטלית משולבת עקבית ותואמת עם שאר מכשירי הקצה של האלקטרוניקה הצרכנית." אומר ג'ימס הודג'סון, חוקר בחברת ABI.
יצרני רכב רבים הביעו מחויבות לצייד את מרבית הדגמים במערכות משובצות עד שנת 2020. ואולם עדיין מרבית כלי הרכב צפויים להשתמש בשילוב של טלפון חכם לצורך הקישוריות, כאשר מכירות מערכות טלמטיקה התומכות בשילוב זה צפויות להציג צמיחה ממוצעת של 60% בין השנים 2015-2020.
"באמצעות שילוב כמה שיותר מהיכולות של הטלפונים החכמים שילוב שלהם יאפשר התקנת מספר תכונות בידוריות בעלות שולית נמוכה. הדבר יהיה חשוב במיוחד במגזר המכוניות הרגישות למחיר" אמר הודג'סון. "במכוניות יוקרתיות יותר, יצרני הרכב נאלצו להכניס אותם כדי לשמור על עליונות תחרותית. ואולם לא סביר שמערכות כגון Android Auto, Apple CarPlay ו- MirrorLink ישמרתו כמערכת הבידור היחידה ברכב. במקום זה, הם ישלימו את המערכות הקנייניות של יצרנית הרכב, כמו במקרה של וולוו XC9O." סיכם הודג'סון.
|