פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

צ'יפורטל - פורטל של תעשית השבבים בישראל

מאמרים פופולריים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

חם בפורומים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
עוד...
חדשות מתעשיית השבבים בישראל

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320

ARM פרסמה תחזיות על האינטרנט של הדברים ל-2019

PDFגרסת הדפסהדואר אלקטרוני
arm-processor
 


סוף השנה מביא שפע של תחזיות, וARM הצטרפה לחגיגה הזאת עם הדעות שלה על מה שהיא חושבת שיקרה באינטרנט של הדברים ב-2019. היא גם ערכה סקר צרכנים כדי לגלות מה משתמשי הקצה חושבים על האינטרנט של הדברים, למידת מכונה, בינה מלאכותית ו-5G.


הנה התחזיות של ARM:


1. הבית החכם יגיע למיינסטרים. תהיה יותר זמינות של מוצרי אינטרנט של הדברים ביתיים שזמינים לצרכנים מתוצרת מותגי מיינסטרים, ומותגי עבר מובילים של מוצרי צריכה ומוצרים לבנים יורחבו ויכללו חברות ידועות של תאורה, השקיה, חימום /קירור -- וזה יביא ליותר אוטומציה ויעילות במטלות היומיומיות.
2. הספקה מותאמת אישית. באפשרויות המשלוח תתחיל להיות גמישות. השילוב של סמארטפונים ונתוני מיקום מ-GPS והפריסה המוגברת של חיישנים זולים שיספקו ראות ומעקב אחרי נכסים בכל מקום יוכלו לאפשר הספקה ללקוחות בכל מקום, לא רק במקומות קבועים כמו הבית או המשרד.
3. שירותי בריאות טובים יותר. המשמעות של פריסה של חיישנים וקישוריות טובה יותר בבתי חולים תהיה שלעובדי בבתי חולים תהיה ראות בזמן אמת על המיקום של הציוד וההזמנות שלהם, וזה יביא איכות שירות טובה יותר למטופלים ויפחית את הזמן שלוקח למצוא ציוד רפואי קריטי.
4. ערים חכמות ירצו לשפר את תזרימי ההכנסות והמעורבות של האזרחים. הגורמים המניעים לערים חכמות יבשילו מהפחתת עלויות בלבד (לדוגמה פנסי לד או ניהול אשפה טוב יותר) למעורבות טובה יותר של האזרחים ויותר תזרימי הכנסות (לדוגמה זיהוי עבירות של מעבר ברמזור אדום, נקודות חמות של Wi-Fi, שירותי 5G, מגדלים חכמים, גילוי/ ניתוח פשעים, שידור מידע) בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כמו ראיית מחשב ולמידת מכונה.
5. בניינים חכמים ישתמשו ביותר טכנולוגיה כדי להתייעל. בניינים חכמים ינועו יותר ויותר למיטוב שטחים, זיהוי עצמים לשם בטיחות/ ביטחון, התמצאות ומעקב אחרי נכסים בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כמו איתור, ראיית מחשב ולמידת מכונה.


בנוסף לתחזיות, בסקר בחסות ARM של 2,000 צרכנים (על ידי חברת המחקר נורתסטאר) נמצאו תובנות הצרכנים הבאות לגבי נקודות המבט שלהם על המגמות הטכנולוגיות של 2018 וציפיות הצרכנים ל-2019.


1. ב-12 החודשים האחרונים היה גידול כללי באימוץ טכנולוגיות. ממוצע גלובלי של 66% מהמשיבים טענו שהטכנולוגיה הפכה "ליותר חלק מהחיים שלי" ב-2018, ורק 3% אמרו שהיא "הייתה פחות חשובה" מלפני שנה.
2. העלייה המהירה בכמות ובאיכות של מוצרי טכנולוגיות חכמות תגרום כנראה לחגיגת קניות בכרטיסי אשראי בחגים השנה. יותר ממחצית מהמשיבים (54%) מצפים להוציא יותר על מתנות מבוססות טכנולוגיה. כמעט אחד מחמישה (18%) אמר שיוציא "הרבה יותר מהשנה שעברה" ו-36% מצפים שיוציאו "קצת יותר".
3. הציבור גם צופה שהבינה המלאכותית תתפשט במהירות ב-12 החודשים הבאים. תשעים ושניים אחוזים מהמשיבים צופים שהבינה המלאכותית תהיה נפוצה יותר מאשר כיום.
4. הסיבה העיקרית "לאהוב" (26%) או "לחבב" (37%) טכנולוגיות חכמות בערים היא "נוחות". עשרים אחוזים מהמשיבים מעריכים את מה שהן עושות לחוויית העיר שלהם. רבים (15%) גם ציינו "איכות חיים" ואחד מעשרה (11%) אמר שהוא חש ששדרוג לטכנולוגיות חכמות הוא הדבר "המודרני/ מתקדם" שיש לעשות.
5. הדעות חלוקות בשאלה האם חברות מתייחסות ברצינות לשיפורים באבטחת נתונים ופרטיות. למרות שפחות מ-10% חשים שחברות לא מתאמצות בכלל, רוב (70%) המשיבים רוצים לראות את המאמץ הזה גדל בעתיד.

עוד בתחום שבבים

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

כתבות נוספות בתחום

שבבים
כתבה ריקה 1
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד
שבבים
כתבה ריקה 2
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד



תגובות (0)Add Comment
כתוב תגובה
 
 
יותר קטן | יותר גדול
 

security image
העתק תווים מוצגים


busy

שדרת הלוגואים

  • 1-Synopsys_Logo_HQ
  • 2-Umclogo
  • 3-EMC
  • 1
  • 5-Gary
  • 6-SIA
  • 7-muadon-shovevim
  • 8-Logo_Chipex
  • 9-Chiportal_logo_HR
  • 10-TAPEOUT_Logo
 
www.Deezee.co.il בניית אתרים בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010


CHIPORTAL RSS FEEDS
מאמרים ומחקרים
מוצרים חדשים והודעות לעיתונות