מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
מכירות הטלפונים החכמים ללקוחות הסופיים הסתכם ברבעון הראשון של 2016 ב-349 מיליון יחידות, גידול של 3.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כך עולה ממחקר של חברת גרטנר. לפי גרנטר, סמסונג הגדילה את מובילותה על אפל כשכבשה נתח שוק של 23% בעוד אפל רשמה ירידה חדה של 14% לעומת הרבעון המקביל. "סדרת גלקסי S7 של סמסונג והפורטוליו המחודש מיתגו אותה כמתחרה חזקה בשוק הטלפונים החכמים ובמיוחד בשווקים המתפתחים שם היא ניצבת בפני תחרות מצד ליצרנים מקומיים" אומר אשול גופטה, מנהל מחקר בגרטנר. הגידול של סמסונג הוא בהיבט הכספי ופחות במספר היחידות שנמכרו שמספרם נשאר סביב ה-81.2 מיליון. אפל חוותה ירידה של 14.2% במכירות אייפון ולכן חלקה של אפל בשוק הטלפונים החכמים העולמי צנח מ-17.9% ל-14.8 ברבעון האחרון.
"בשוק שבו הצמיחה הואטה ואשר ספקים גדולים חווים רוויה בצמיחה, מותגים חדשים משבשים את המודל העסקי של המותגים הותיקים כדי להגדיל את חלקם" אומר גופטה. "בתקופה של שינויים בדינמקיה של שוק הטלפונים החכמים המותגים הסיניים מתחילים להופיע כמותגים גלובליים חדשים". גרטנר גילתה כי שני מותגים סיניים נכללו ברשימת חמשת הספקים הגדולים בעולם ברבעון הראשון של 2015 והיו אחראים ל-11% מהשוק. ברבעון הראשון של 2016 כבר היו שלושה: וואווי, אופו ושיאומי – והם הגיעו ביחד ל-17% מהשוק. צמיחתה של אופו בשוק הסיני שהביאה אותה למקום הרביעי עם זינוק של 145% מהרבעון המקביל אשתקד. היא נטלה נתחי שוק בסין מלנובו, סמסונג ויולונג. לוואווי יש ביקוש חדש באירופה אמריקה ואפריקה, בועד שאומי ואופו ראו גידול במכירות במדינות המתפתחות ב-20% ו-199% בהתאמה, מוסרת גרטנר. לנובו נעלמה מרשימת חמשת ספקי הגדולים ואף מהעשיריה הפותחת ברבעון הראשון של 2016. ללנובו היה עוד רבעון מאתגר במכירות הטלפונים החכמים שלה – שירד ב-33% אמר גופטה. "מכירות הטלפונים הסלולאריים של לנובו בסין הגדולה צנחו ב-75%. לנובו גם מתמודדת עם סינרגיה עם עסקי המכשירים של מוטורולה, כשהם מבקשים להוריד תקורות של אחזקת שני מותגים. בהיבט של מערכת הפעלה, אנדרואיד מובילה ברורה עם 84%, והשאר בעיקר IOS וחלונות. לדברי גופטה, בשל הרוויה בשוק הטלפונים החכמים מבקשת גוגל להתפשט לכיוון מכוניות, מחשבים לבישים, בתים חכמים, חוויות מתקדמות ויותר.
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |