מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]()
על פי IHS-Isuppli , הרווח התפעולי של יצרניות ה- DRAM עלה ב-27 אחוזים בתקופה המדווחת האחרונה (הרבעון השני - אפריל עד יוני 2013) לעומת הרבעון המקבילל אשתקד ולמעלה מ-11% לעומת הרבעון הראשון. זו הרמה הגבוהה ביותר מאז 2010. למעשה IHS מציינת כי הרווח התפעולי כבר מטפס בהתמדה במשך שישה רבעונים.
לאחר שנים של שליטת המחשבים האישיים כלקוחות העיקריים במכירות ה-DRAM, הם צרכו ברבעון האחרון רק 50% מהתפוקה של יצרניות הזכרונות, לראשונה מזה 30 שנה. בעידן הפוטס PC, התקנים רבים, בעייקר התקנים ניידים משתמשים בפחות DRAM ליחידה, דבר המאט את קצב הגדילה של השוק. די רובינסון, אנליסט בכיר לזיכרון ואחסון ב-IHS אומר כי במונחים של הכנסות והן בג'יגה ,שוק ה-DRAM עדיין מתרחב , אבל הצמיחה האטה בגלל אופיים של פלחי השוק החדשים. הצמיחה בנייד אמוררה לפצות על התכווצות שוק ה PC-אבל לא נגיע לשיעורי צמיחה של 50-90% כבעבר, במבט קדימה אנו צפויים לזיעורי צמיחה של 20-30% בשנה. כדי לשמור על רווחיות בעידן הפוסט PC, על החברות להדק את החגורה, לנסות להימנע מייצור יתר שמוריד את מחיר המכירה קלפי מטה הן עשו זאת השנה לאחר שנתיים קשות והדבר השתלם. מחיר המכירה הממוצע גדל ב-4% ברבעון הראשון של 2013 וזינק ב-12% ברבעון השני של 2013. עם זאת, יש לכך סיבה נוספת - קונסולידציה שהביאה לשליטה בשוק של שלוש חברות בלבד: סמסונג, SK-הייניקס ומיקרון שרכשה את אלפידה. הן מסוגלות כעת לתאם ייצור ולייצב את השוק בתקופת מעבר זו.
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
|||||||
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |