מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
ההתרחבות מאודיו וידאו מקצועי למערכות בתוך הרכב אינו טריוויאלי, ולכן ההצלחה שלנו חשובה. כך אומרים מיכה ריסלינגסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי וראש חטיבת הרכב בולנס ומסד אייל, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדיי החברה בחברה בראיון לCHIPORTAL. ולנס כידוע אינה חברת סטרטאפ. החברה מהוד השרון מונה קרוב ל350 עובדים, ובשנים האחרונות היא מבצעת מעבר מתחום בו היא מובילת שוק – פתרונות האודיו וידאו המקצועי HDBaseT לשוק בעל צרכים דומים – אך מאופיין בתנאי סביבה קשים הרבה יותר – תחום הרכב (HDBaseT Automotive). המערכת מאפשרת העברה של וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר על גבי תשתית רשת זולה. מיכה ריסלינג, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, ולנס מסביר בשיחה עם CHIPORTAL: "תקן HDBaseT הפך למעשה לתקן בינלאומי בו עושות שימוש 200 חברות ובהן סמסונג פנסוניק, וכן יצרנים של ציוד כגון מקרנים ומערכות רבות. לפני שלוש שנים החלטנו שאנחנו מוכנים לאתגר הבא – לקחת את הטכנולוגיה הזו ולבצע את ההתאמות הנדרשות לעולם האוטומטיב. עולם הרכב עובר שינוי די קיצוני שדורש ארכיטקטורת חדשות, פתרונות חדשים, התמודדות עם בעיות שהתעשיה לא כל כך רגילה אליהם, דורשת חשיבה מחוץ לקופסה ובזה אנחנו מצוינים.
אם פעם היו צריכים כדי להעביר וידאו, אודיו וסוגים שונים של דאטה בקצב מהיר שבב נפרד וכבלים ייעודיים. אנחנו יודעים לקבל את המרכיבים הללו, לרבב אותם ולשלוח אותם על כבל בודד, כאשר הקצה השני יודע לשחזר אותם. אבל מה שחשוב עוד יותר הוא שאנחנו מעבירים את זה על הכבילה הזולה ביותר ללא סיכוך. זה מוריד את העלויות והמשקל ומקל מאוד על ההתקנה. ואולם האתגר הוא שברגע שהזזנו את הסיכוך, החיבוריות הזו הרבה יותר רגישה להפרעות אלקטרומגנטיות ברכב. ומזה יש המון.
מסד אייל מסד אייל, אף הוא מולנס מוסיף: הייחוד של הטכנולוגיה שאנחנו יכולים להעביר קצבים גבוהים בתדרים גבוהים על כבלים ללא סיכוך. המערכת שלנו מבוססת על DSP ומעבדים. בין היתר אנחנו מאפשרים ליצרני הרכב לעשות דיאגנוסטיקה של הערוץ. כאשר בונים את הרכב ומתקינים את הקופסאות. עד היום כדי לראות שהכבלים מחוברים כמו שצריך עובר שם טכנאי עם ציוד בדיקה, מחבר, בודק תקינות. אצלנו ברגע שחיברנו בין הקופסאות שלנו והכבל, מיד הוא נותן דיאגנוסטיקה אם חוטים התקלקלו אם יש קצר – בזמן ההתקנה."
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |