פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

צ'יפורטל - פורטל של תעשית השבבים בישראל

מאמרים פופולריים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

חם בפורומים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
עוד...
חדשות מתעשיית השבבים בישראל

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320

נייס רכשה את חברת inContact בכמעט מילארד דולר

PDFגרסת הדפסהדואר אלקטרוני

nice-systems-logo


נייס רוכשת את חברת inContact האמריקאית בעסקת מזומן בתמורה ל- 940 מיליון דולר (כולל חוב) – זוהי הרכישה הגדולה ביותר של החברה מאז היווסדה.

inContact  מספקת פתרונות מחשוב ענן למרכזי שירות לקוחות, ואילו נייס מספקת פתרונות תוכנה לניהול קשרי לקוחות וסיכונים. בהודעה שהוציאה חברת נייס נאמר שהשילוב בין השתיים ייצור "עידן חדש בשירות לקוחות, בו שתי מובילות השוק חוברות יחד לספק לראשונה מערכת משולבת ומקיפה למוקדי שרות לקוחות בענן".

לדברי ברק עילם מנכ"ל נייס: "זה יום מאוד מיוחד עבור נייס, והאירוע הכי גדול בחברה עד כה. אני בטוח שיהיו לנו עוד אירועים גדולים בהמשך, אבל היום, בשנת ה-30 להיווסדה, נייס מבצעת קפיצת מדרגה פנומנלית קדימה".

בנייס מציינים עוד כי הרכישה "יוצרת לראשונה חברה אחת המציעה פתרון אחוד לתשתית שירות לקוחות בענן משולבת עם מגוון יישומי) WFO אפליקציות לניהול מרכזי השירות) ואנליטיקס".

בראיון לעיתון גלובס הוסיף עילם: "תחום שירות הלקוחות, שאני חי בו כבר כמעט 20 שנה, עובר התפתחויות אבל תמיד היה 'תקוע' עם צד אחד של ספקי שירות ותקשורת, וצד אחד שנותן את האפליקציות בתחום". נכון שהיו אינטגרציות, אבל הלקוחות רוצים ספק אחד שייתן את כל הפתרונות יחד. היום התנאים הבשילו, יותר ויותר נציגי שירות לקוחות צורכים את פלטפורמת העבודה שלהם בענן, וזה מאפשר לנו להתחבר עם inContact ולהציע את כל הפורטפוליו שלנו בענן בצורה פשוטה ואפקטיבית, למרכזי שירות בכל גודל.




עוד בתחום שבבים

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

כתבות נוספות בתחום

שבבים
כתבה ריקה 1
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד
שבבים
כתבה ריקה 2
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד


תגובות (0)Add Comment
כתוב תגובה
 
 
יותר קטן | יותר גדול
 

security image
העתק תווים מוצגים


busy

שדרת הלוגואים

  • 1-Synopsys_Logo_HQ
  • 2-Umclogo
  • 3-EMC
  • 1
  • 5-Gary
  • 6-SIA
  • 7-muadon-shovevim
  • 8-Logo_Chipex
  • 9-Chiportal_logo_HR
  • 10-TAPEOUT_Logo
 
www.Deezee.co.il בניית אתרים בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010


CHIPORTAL RSS FEEDS
מאמרים ומחקרים
מוצרים חדשים והודעות לעיתונות