מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
הטכנולוגיה של מובילאיי מבוססת על מערכות עיבוד תמונה, הנמצאות על שבב מחשב שהחברה מכנה eyeQ. בשנה שעברה השיקה החברה את הדור השלישי של הטכנולוגיה, שבה משתמשת טסלה כיום, כעיניים של מערכת הנהיגה האוטונומית. "עם זאת, לדעתנו, המעבר לקראת אוטונומיה מתקדמת יותר מהווה שינוי פרדיגמה, הן מבחינת המורכבות הפונקציונאלית, והן בהבטחת רמה גבוהה ביותר של בטיחות. יש הרבה שמונח על כף המאזניים, למוניטין של מובילאיי ולענף בכללותו. מובילאיי מאמינה כי השגת מטרה זו מחייבת שותפות שהיא מעבר ליחסי יצרנית רכב-ספק טיפוסיים, כגון שיתוף הפעולה עם ב.מ.וו ואינטל עליהם הכרזנו לאחרונה. מובילאיי תמשיך להתמיד ביצירת יחסים דומים כגון אלה". סיום ההתקשרות עם טסלה מגיע על רקע תאונה קטלנית של מכונית טסלה בחודש מאי, ימים אחדים לפני אותה מסיבת עיתונאים מפורסמת עם ב.מ.וו ואינטל. התאונה גבתה את חייו של הנהג כאשר בנסיון למנוע התנגשות ברכב אחר, המכונית התנגשה בנגרר של משאית שהגיחה לפתע. באותה מסיבת עיתונאים אמר פרופ' שעשוע כי המערכת אינה בנויה כעת למניעת תאונות צדיות, וכי תכונה כזו נמצאת בפיתוח ותהיה זמינה החל משנה שעברה, אבל לאילון מאסק כנראה לא היה כדאי לחכות, ובעצם מעביר את האחריות על התאונה למובילאיי. לפי הערכות בשוק, יכול להיות שהתאונה עירערה את היחסים בין יצרנית הרכב למובילאיי, שכן טסלה לא גיבתה את מובילאיי בדיווחים שלה. מובילאיי מסרה לאחר שנודע על התאונה כי "זה חשוב שחברות יקחו אחריות על המגבלות שיש למערכות. המערכת שהותקנה ברכב הזה נועדה למנוע תאונות מאחור, ולא מהצד. פיתוח שיוכל להתמודד גם תאונה מאחד הצדדים ייכנס לשימוש ב–2018". פרופ' אמנון שעשוע מציג את פלטפורמת הרכב האוטונומי במסיבת עיתונאים משותפת עם אינטל וב.מ.וו
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |