מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
בטקסט כבר עושים את זה מזמן, אין ניוזלטר שלא נפתח במילה שלום ובשם הנמען, וכן רבים מכילים מידע ספציפי המשתנה מנמען לנמען. בוידאו זה לא כל כך אפשרי כי הפקת וידאו היא עניין יקר. יותם בן עמי, סמנכ"ל השיווק בחברת IDOMOO הציג בביתן הישראלי בתערוכת CES יכולות וידאו פרסונלי – שילוב של וידאו עם נתונים. "בניגוד לעבר כשהיו מפיקים וידאו פעם אחת וכולם היו רואים את אותו וידאו היום אנשים שונים רואים וידאו שונה." "פיתחנו שלושה מוצרים על בסיס הטכנולוגיה הזו. המוצר הראשון הוא Personalized Marketing Video וידאו המתבסס על נתוני מערכת ה-CRM. כשהלקוח של בנק או חברת תקשורת לוחץ על PLAY, הוא משדר קריאה לענן ורק אז נוצר וידאו שמועבר בסטרימינג ללקוח." כדוגמה הראה בן עמי סרטון שבמהלכו השחקנית עוברת ליד כל מיני אתרים שמופיעות עליהם מודעות עם הצעה אישית לאותו לקוח. באופן דומה אנו מייצרים מוצר Personalized Social Video המפיק לכל לקוח סרטון על בסיס הנתונים מפייסבוק. כך למשל עבדנו עם חברת קדבורי, שכיצרנית שוקולד אין לה נתונים על הלקוחות ב-CRM, וערכנו מבצע שבו ביקשנו מהלקוחות פרטי פייסבוק והכנו וידאו המכיל תמונות שמגיעות מפרופיל הפייסבוק של המשתמש. המנוע שפיתחנו מסוגל לרנדר 300 פריימים לשניה. פי 10 ממהירות הצפיה האנושית, כדי לאפשר לסרטון להתחיל כמעט מייד לאחר הלחיצה של הלקוח. אנו תומכים גם בוידאו 360 שדורש נתונים בנפח גבוה ומספקים ללקוחות כלים לייצור קמפיינים.
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |