פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

פורטל תעשיית השבבים בישראל מבית מגזין

צ'יפורטל - פורטל של תעשית השבבים בישראל

מאמרים פופולריים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

חם בפורומים


Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
עוד...
חדשות מתעשיית השבבים בישראל

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
DAVID BARNET
 דייויד ברנט סגן נשיא למכירות בחברת RTI Real Time Innovation. צילום: אבי בליזובסקי

 

"מכוניות והתקני IIOT יצטרכו יכולת קבלת החלטות עצמאית בשברירי שניות"כך אומר דייויד ברנט סגן נשיא למכירות בחברת RTI Real Time Innovation RTI.COM המיוצגת בארץ ע"י מטריקס בראיון ל-CHIPORTAL במהלך כנס DevelopEx2017 שהתקיים לאחרונה.

"לכל התקן כזה תהיה מערכת תקשורת, ורוב הזמן יסתמכו עליה אך לצורך נהיגה אוטונומית חייבים לאפשר למכונית עצמאות. כך אומר דייויד ברנט – סגן נשיא למכירות. RTI Real Time Innovation בראיון ל-CHIPORTAL במהלך כנס DevelopEx2017 שהתקיים לאחרונה.

"המכוניות יכללו תקשורת אבל הם לא יידרשו על ידי המערכות הקריטיות במכוניות יהיה תקשורת בין מכוניות למכוניות מכוניות לתשתית ומערכות טלמטיקה ליצרני ה-OEM. גם יהיו מערכות בתוך הרכב שינצלו את זה כשזה יהיה זמין וישולבו עם מערכת התקשורת אבל לצורך הנהיגה האוטונומית הם לא יהיו תלויים בקישורי הרשת. גם מערכות האינטרנט התעשייתי של הדברים תוכלנה לקבל החלטות בשברירי שניה בלי לפנות לענן בכל נושא."

"RTI היא חברת תוכנה ואנו מספקים ספרית תוכנות קישוריות, שמאפשרת למתכנני מערכות לרכב להוסיף רק את הערך המוסף שלהם מעל מערכת הקישוריות. היא מאפשרת גם לתקשר בין רכיבי השונים ותתי המערכות בתוך הרכב, או מערכת ה-IIOT (IOT תעשייתי).התוכנה שלנו מאפשרת לשלוח מידע מהחיישנים לניתוח ביג דטה. והם שולטים באקטואטורים שבתוך הרכב או במערכות בדידות בתוך מערכת הIIOT הנדרשות לחלוק נתונים ופקודות. אנחנו מספקים דרך סטנדרטית למפתחים של היישומים השונים הללו לחלוק נתונים, API, וכלים לעזור לעשות Debugs ובדיקות למערכות כשמפתחים ומשלבים אותם.

"יש לנו עשרות לקוחות בתחום הבריאות כמו GE HEALTHCARE המפתחים מאות מוצרים המכילים את ספרית התוכנה שלנו. לדוגמה, אחת המערכות מאפשרת לרכז את הניטורים של המערכות השונות בניתוחים מורכבים.
המצב היום די מורכב. בניתוח מורכב טיפוסי משתמשים ב-20 משאבות אינפוזיה, 6-7 מוניטורים: לחץ דם, פעימות הלב, חמצן ועוד. את כל עשרות המכשירים צריך לתכנת ידנית (הכנסת פרמטרים) לנטר ידנית ולבקר ידנית.
אחות צריכה לללכת ולעדכן את כל המכשירים ומישהו מקריא לה את הרשימה אבל זה עדיין ידני. במהלך הניתוח גם המרדימים צריכים לנטר סוללה של ציוד ולהתאים את העירוי. אחת ההבטחות היא חיבור כל המכשירים הללו ביחד כדי להגיע לאוטומציה של קונפיגורצית המכשירים בהתאם לנתונים הרפואיים של החולה הסצפיפי. אותם פרמטרים צריכים לשמש גם את המכשירים בעת המעבר מחדר הטיפול הנמרץ לחדר הניתוח וצריך לשכפל את הכיוונון של המכשירים. את זה ניתן יהיה לעשות אוטומטית. זה יהיה יותר בטוח. אחת הבעיות היא שמרוב אזעקות של מכשירים רבים המנתחים והמרדימים פשוט מכבים את האזעקות, בגלל כמות אזעקות השווא הגדולה ומשתמשים במידע שבראשם. מערכת חכמה יכולה לבצע התכת נתונים ולבדוק לדוגמה אם כמה מכשירים התריעו ביחד, אז יש סיכוי גדול יותר שהאזעקה אמיתית ורק אז היא תישמע. האזעקה במקום מרוכז גם תהיה יותר ברורה למנתחים ולמרדימים.
"הספריה שלנו מאפשרת להוסיף יכולות חדשות כדוגמת חיישן נוסף למכונית או עוד מכשיר רפואי שצריך לעבוד עם המכשירים הקיימים."
"הספריה מאפשרת לעשות את הפיתוח והאינטגרציה בצורה יעילה וחסכונית יותר בדרך שעונה על הדרישות הקריטיות מבחינת שיהוי – כי המערכות דורשות זמן תגובה של מיקרו שניות ואף מילי שניות. אנחנו יכולים לתמוך בקצב גבוה של נתונים. התקשורת היא PEER TO PEER כי אין זמן להעביר לשרת מרוחק"

אריק רוזנבאום אחראי במטריקס, נציגת RTI בישראל על פיתוח העסקים של RTI בארץ מוסיף: בישראל אנחנו נמצאים בעיקר בתחום הבטחון והתעופה – אלביט, רפאל, התעשיה האווירית, אלו הלקוחות העיקריים בישראל ויש לנו לקוח אחד בתחום הרכב.




עוד בתחום שבבים

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_filterednews/helper.php on line 247

כתבות נוספות בתחום

שבבים
כתבה ריקה 1
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד
שבבים
כתבה ריקה 2
כותרת ביניים * כותרת ביניים
קרא עוד



תגובות (0)Add Comment
כתוב תגובה
 
 
יותר קטן | יותר גדול
 

security image
העתק תווים מוצגים


busy

שדרת הלוגואים

  • 1-Synopsys_Logo_HQ
  • 2-Umclogo
  • 3-EMC
  • 1
  • 5-Gary
  • 6-SIA
  • 7-muadon-shovevim
  • 8-Logo_Chipex
  • 9-Chiportal_logo_HR
  • 10-TAPEOUT_Logo
 
www.Deezee.co.il בניית אתרים בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010


CHIPORTAL RSS FEEDS
מאמרים ומחקרים
מוצרים חדשים והודעות לעיתונות