מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
פתרון ה- OTA של HARMAN שמפותח בישראל, מאפשר כיום ליצרני רכב, דוגמת טסלה, קרייזלר, וג׳נרל מוטורס, לעדכן מרחוק את 25 מיליון המכוניות שנרכשו מהם, בעוד אלה ממשיכות לנוע על הכבישים. ״תקלות תוכנה מהוות כ-15% מכלל התקלות שבגללן מחזירים כיום יצרני רכב מכוניות פגומות חזרה ליצרן לצורך תיקון הבעיה, או התקלה״, כך אומר אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל. הוא מעריך כי עלות של כל החזרה מגיעה לכ-100 דולר, נתון שיכול להגיע לסכומי עתק במכפלות, כאשר מדובר בתקלות בעשרות אלפי או מאות אלפי מכוניות. ״ריקול של מכונית לא רק גורם להפסדים ליצרנים, אומר בצלאלי, אלא גורם אי נוחות ובזבוז זמן יקר לבעלי המכונית ופוגע קשות במותג. ״זו גם הסיבה מדוע כל היצרנים מחפשים דרכים לעקוף את תופעת הריקול. הרי כשיש לך תקלת תוכנה בסמארטפון, אתה בדרך כלל לא נקרא לגשת למרכז שירות. היצרן דואג להעלות עדכון תיקון. יצרני המכוניות עובדים בדיוק בכיוון הזה״.
״החשיבות והערך הגדול בפתרון הוא לא רק ביכולות עדכוני התוכנה אחרי רכישה והעובדה שנחסך כסף רב על הדרך. ״השימוש בפתרונות ה-OTA מתחיל כבר על פס הייצור, כשהרכב עדיין בבנייה ומקצר את הזמן לשוק. בנוסף, פתרונות ה-OTA מצמצמים כשלי מערכת על ידי ניטור ומניעה של בעיות רשת והתקפות סייבר ״, אומר בצלאלי. ״פתרון ה-OTA של HARMAN לכלי רכב הוא הפתרון המסחרי היחיד כיום שמיושם בשטח כשהוא מאפשר ניהול יעיל של המכונית ושתוכנן לטפל בכשלי מערכת דוגמת בעיות רשת, התקפות סייבר, או ניסיונות חבלה חיצוניים. בשנים הקרובות מעל ל-100 מיליון כלי רכב יעודכנו מרחוק באמצעות הפתרונות שלנו״. HARMAN מתכננת וייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad , מתחום ההתרעות בדרך , Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הסייבר לרכב, TowerSec. את HARMAN ישראל מנהל אורן בצלאלי. במרץ 2017, הפכה HARMAN לחברת בת בבעלות מלאה של חברת
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |