מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]() Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/plugins/system/advancedmodules/modulehelper.php on line 320
רק תבונה מלאכותית תוכל לאפשר להגדיל את היקף התעופה. כך אומר אלכס קורן, מנכל אקסייט סיסטמס, שהציג את החברה במסגרת מפגש ה-SILICON CLUB. שנערך השבוע בת"א בארגון חברת ASG ובהשתתפות בכירים מתעשיית ההייטק. כיום נגרמים נזקים ב-12 מיליארד דולר מדי שנה למטוסים ולתשתיות תעופה, כש-75% מהם מתרחשים תוך המראה או נחיתה. האתגר הגדול ביותר הוא לשמר את הבטיחות מצד אחד ולאפשר את הגידול במספר הנוסעים וגם לעשות זאת באופן יעיל. זו משוואה שאינה מתכנסת. כמובן הנזקים הגדולים ביותר נגרמים בעת אסונות תעופה כגון התרסקות מטוס אתיופיאן איירליינס, מספיק אירוע אחד כזה כדי לגרום נזקים, הרבה מעבר לנזקים כלכליים "יש המון סיבות לתאונות ונזקים בנמלי תעופה, כך לדוגמה ראות לקויה, ערפילי בוקר, עננים נמוכים, עצמים זרים וציפורים, מטוס שיורד מהמסלול, מטוס על מסלול ההמראה או שנוחת באותו מסלול, או שנכנס אדם או רכב ף ציפורים, וכמובן רחפנים שלאחרונה גרמו להשבתת שדה התעופה גייטוויק בלונדון ליומיים. ועל כל אלה נוספת הרגולציה. ללא דיווח בזמן אמת של כל מה שקורה על מסלול ההמראה והנחיתה הדבר הזה לא נצליח לכנס את המשוואה, ודיווח בזמן אמת לא יכול להתבצע רק באמצעות טכנולוגיה מהימנה שיודעת לזהות סכנות ולהתריע. "החיישנים שלנו מסוגלים למדוד ולהתריע בפני תופעות העלולות לפגוע בהפעלה השוטפת של מסלול ההמראה, כמו קרח ושלג, ובאיזור קו המשווה את עומק המים שלא מאפשרים נחיתה בטוחה, למשל בגלל מונסונים. אנו יודעים להבחין בין ציפור וגוף זר באמצעות הבינה המלאכותית שיש במכשיר."
"בכך אנו מאפשרים רציפות תפעולית בכל מזג אוויר על המסלול באמצעות תבונה מלאכותית כדי לזהות את כל מה שמתרחש במסלול. כך אנו מסוגלים להגדיל את נפח התנועות וכמובן לשפר את הבטיחות."
תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |