מאמרים פופולרייםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_mostread/helper.php on line 79 חם בפורומיםWarning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220 Warning: Creating default object from empty value in /home/chiporta/public_html/modules/mod_kunenalatest/helper.php on line 220
|
![]()
.
במהלך השנה האחרונה ביצע הבנק ניתוח מעמיק של התוכנית העסקית והמודל הכלכלי של ב הכולל השקעת הון ברכישת הסוללות, נעילת עלויות האנרגיה באמצעות הסכם ארוך טווח עם חברת החשמל ותשלומים של הצרכנים באמצעות דמי מנוי. דויטשה בנק מסכם כי רווחיות המודל מגיע מפער הארביטרז' (תחלופה) בין תעשריפי החשמל לצרכנים ועלויות הדלק. הבנק מעריך כי ככל שמחירי הנטפ יעלו והממשלה תגדיל השעתה ברכבים שאינם פולטים פחמן, הפער יתרחב, ויהפוך את המודל העסקי של בטר פלייס ליותר אטרקטיבי. ההערכה עליה מתבססים החישובים היא שהחברה תגיע לנתח שוק של 5% מכלי הרכב בישראל בשנת 2016 – כ-110 אלף מכוניות חשמליות ולפי רווח של 4,250 למנוי, עשויה החברה להגיע להכנסות של 500 מיליון דולר בשנת 2016. תגובות (0)
![]() |
שדרת הלוגואים |
![]() |
בניית אתרים | בעצם גלישתכם באתר הכנם מסכימים לתנאי השימוש בו - לחצו כאן לקריאת תנאי השימוש - כל הזכויות שמורות Chiportal (c) 2010 |